22 juni

23 juni 2019 - Hope, Canada

Vanochtend om 7.45 uur opgestaan, ochtend rituelen afgewerkt en daarna ontkoppeld alles weer vastgezet en op weg..

Eerst ergens getankt, lust wel een borreltje deze RV, voor $133,00 daarna verder gereden. Paar keer gestopt onderweg en wat boodschappen gedaan.

Om ongeveer 15.30 uur op de camping, is goed gegaan met reserveren gelukkig 😀 was toch nog een lange weg die erg steil was door de bergen.  Bijzonder is dat ze allerlei stroken langs de snelweg maken waar je tegen op kunt rijden wanneer je remmen het hebben begeven om af te kunnen remmen. Er rijden ook hele zware en lange vrachtauto’s op dit traject.

We zijn gelukkig al een eind weg naar Vancouver, om 20.00 uur arriveren gelukkig Halbe en Agnes ook, zij zijn 5 uur onderweg geweest, hebben geen TomTom en zijn een paar keer verkeerd gereden. Waren erg moe, hadden die ochtend nog een fietstocht gedaan. Wij hebben toen voor ze gekookt zodat ze toch nog lekker konden eten. Daarna met z’n vieren nog een kampvuur gemaakt en zitten kletsen tot 23.00 uur. Nu is het weer tijd om naar bed te gaan 😴😴😴😴

1. Jj Viskil:
    23 juni 2019
    Wat een super vakantie.
  2. Mama:
    23 juni 2019
    Ziet er gezellig uit in de camper nog twee dagen en dan zit het er alweer op ook wel blij denk ik om de,, jongens,, weer te zien.
    Het is hier erg warm ben niet buiten geweest.
    Gr, mama,
  3. Astrid en Ankie:
    24 juni 2019
    Zeker een super vakantie en inderdaad ook goed om weer naar huis te gaan. Nog even genieten hier van de 15 graden 🌞