20 juni

21 juni 2019 - Revelstoke, Canada

Vandaag na een dag regen in Revelstoke aangekomen. Hier naar een leuke koffiegezet geweest en sinds lange tijd echt lekkere koffie gedronken. Daarna naar het trein museum, dit omdat het nog steeds regende en we iets wilden gaan doen. Was leuk, er komen hier veel treinen langs, enorm lange goederentreinen je moet dan wel 20 tot 30 minuten wachten voordat je kunt oversteken. Daarna naar de camping, het is zowaar droog geworden en we kunnen buiten zitten. Er is ook een wasmachine en droger op de camping, dus voor de laatste dagen toch nog maar even iets gewassen.

We hebben eindelijk weer eens WiFi op de camping en kunnen weer eens surfen op het net. 🏄🏼‍♂️🏄🏼‍♂️🏄🏼‍♀️

Noodles gegeten en nu aan een kopje koffie, straks nog een een vuurtje stoken 🔥

1. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    21 juni 2019
    Hallo reizigers,
    Alweer 20 juni nog effe en dan helaas huiswaarts naar Zwaanshoek. Nog een paar mindere dagen hebben we hier weer de zon in beeld en het wordt me een partij "heet" in de komende week, meer dan 30 graden. Dus rekening houden met de kleding en niet vergeten als jullie overvliegen , effe zwaaien, is leuk voor Teun en Victor en effe een koekje naar beneden werpen.
    Geniet van de laatste loodjes, doen wij hier ook, nog effe fietsend wat van de omgeving verkennen en dan ……… zitten er ruim 300 km's !
  2. Astrid en Ankie:
    21 juni 2019
    We gaan zwaaien, wel opletten dan 😜😀 koekjes hebben we niet bij ons. Aardig wat km gefietst toch nog, ondanks het weer in het begin. Wij hebben nu vanochtend hier ook een zonnetje, maar geen 30 graden gelukkig....... zal even wennen zijn die temperatuur