21 juni

22 juni 2019 - Columbia-Shuswap E, Canada

Vanochtend lekker rustig aan gedaan, daarna naar Ghost Town, ligt op de route en is een prachtig openlucht museum. Hier hebben we een tijd rondgelopen daarna gegeten, het is ondertussen alweer 12.00 uur en we besluiten hier al warm te eten. Lekker makkelijk vanavond want we hebben nog 200 km af te leggen. Onderweg nog een paar gestopt, o.a. bij een heel groot meer met allemaal speedboten, waterskiërs, strandjes zag er gezellig uit. Onderweg nog wat boodschappen gedaan, ja hoor bij de Wall mark we zijn weer in bewoond gebied. Daarna doorgereden naar de camping, was een weg met veel haarspeldbochten. Uiteindelijk bij de camping, was er niet op ons gerekend, was een hek waar we niet naar binnen konden en dus maar gebeld. We kregen de code en konden de camping op. Halbe en Agnes waren hier al. Uiteindeljk hebben we met hun een plaats gedeeld. Het is een camping met geen uitzicht en niets te doen. We zouden hier 2 nachten blijven, laatste traject was meer dan 5 uur rijden. We hebben besloten dat we hier maar 1 nacht blijven en zijn zelf op zoek gegaan naar een andere camping halverwege deze 5 uur. Dit is in Hope, gebeld naar de camping en er was nog plaats. Ook Halbe en Agnes gaan dit doen, dus voor hun ook een plaats gereserveerd. ‘S avonds nog bij elkaar gezeten en wat gedronken en om 23.00 uur naar bed. Later kwam de vrouw van de camping trouwens nog wel dat het haar fout was en dat wij wel gereserveerd hadden. Hoe dan ook wij gaan morgen naar een andere camping. Welterusten 😘

1. Jj Viskil:
    22 juni 2019
    Het is alles behalve een saaie vakantie, leuk het contact met Halbe en Agnes!
  2. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    22 juni 2019
    En hebben jullie ook nog een GHOST gezien of waren deze effe niet in town en hebben jullie nadien lekker geslapen of only dreaming of ghost ? Kortom er is wel veel leven in de Canadese brouwerij op deze wijze. Hier (Zwaanshoek) alles o.k. geen last van ghost(en) en het weer is eindelijk prima te noemen, wordt wel erg warm komende week.
  3. Jannet:
    22 juni 2019
    Wat fijn hè zo onderweg zijn en al die dingen zien en meemaken.
    Is t weer ondertussen wat beter?
    Have fun! 😘
  4. Astrid en Ankie:
    23 juni 2019
    Het is zeker niet saai 😜 we hebben niet eng gedroomd 😀 het is hier nu bijna 16.00 uur, het is 15 graden en een beetje miezerig. Dat kan de pret niet drukken.