13 juni

14 juni 2019 - Clearwater, Canada

Vandaag om 5.30 uur gewekt met telefoon van Moe van Dam. Je kan maar vroeg wakker zijn op je verjaardag 😂😂😂 Het blijft lastig 9 uur tijdsverschil.

Nog even blijven liggen en om 6.30 uur uit bed en na ontbijt en het ritueel van alles afkoppelen, spullen vastzetten etc. vertrokken. Eerst naar Kamloops zo’n anderhalf uur rijden om te stoppen bij de Walmart en de camper volgestouwd met boodschappen. Gisteren spraken we een medewerker op de camping en die woonde 25 minuten van haar werk (op de camping) we vroegen waar zij boodschappen ging doen omdat we maar erg weinig winkels tegenkomen. Alleen bij het benzinestation kun je wat brood, water, cola etc. kopen. Zij gaan dus 2 keer per maand naar Kamloops om boodschappen te doen, veel boodschappen. Dit is anderhalf uur rijden heen en anderhalf uur rijden terug. Dus gaan wij niet meer klagen dat de supermarkt niet zo dichtbij is. Op de parkeerplaats ook nog even naar Ma Fennema gebeld.

Na de boodschappen doorgereden naar Clearwater, onderweg nog gestopt een broodje gegeten en tegen 14.00 uur waren we bij de volgende camping. We stonden net en toen begon het te regenen en onweren. Gezellig bakkie koffie gezet en een taartje gegeten.

Ondertussen is het droog geworden en gaan zo de omgeving even verkennen.

1. Jj Viskil:
    14 juni 2019
    Van Harte Gefeliciteerd Ankie..en jij met Ankie astrid. Het is een leuke manier om je verjaardag te vieren tijdens een prachtige reis. elke dag geniet ik mee!!
  2. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    14 juni 2019
    Tja, dat is en ander verhaal dan 5 minuten met de fiets naar de 2 supermarkten in Hoofddorp , is toch wel erg gemakkelijk. Hebben jullie de oude rockers van de Clearwater Revales daar nog rond zien lopen ? Alleen maar koffie met taart op de verjaardag, wel erg karig...… een biertje of een lekkere neut hoort daar zeker ook bij !
  3. Astrid en Ankie:
    14 juni 2019
    We zagen er 1 voorbij lopen met een rollator. Tanden in een glaasje.....