Woensdag 12 juni

13 juni 2019 - Cache Creek, Canada

Vanochtend vanuit Whistler vertrokken. Onze eerste stop was in Pemberton waar we een wandeling naar een waterval hebben gemaakt.

Daarna een enerverende rit over bergen, met haarspeldbochten naar Cache Creek. Hier waren we rond 15.00 uur. Dit is een steppe klimaat en we zitten ineens op de prairie met prairiemarmotten. Het is 31 graden, zweten dus. Onszelf op een ijsje getrakteerd.

Hebben nu de airco in de camper aan, dit is wel lekker. Even bijkomen......

1. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    13 juni 2019
    Het contrast met jullie is dat we hier even de verwarming aan gehad hebben, maar verschil moet er zijn, toch !
    Ankie van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag op de 13e juni , kon je het maar omdraaien...….!
    groetjes uit Koud Zwaanshoek.
  2. Riet van Dam:
    13 juni 2019
    Ankie van harte gefeliciteerd metje verjaardag vanmavan dam veeliefs
  3. Riet van Dam:
    Uhyj
  4. Mama:
    13 juni 2019
    Vandaag jouw verjaardag gevierd met een boottocht over de Friese meren was gezellig maar het waaide te hard om op het dek te zitten,ben nu wel erg moe vanavond maar vroeg naar bed.nog fijne dagen.
    Gr. Mama.
  5. Astrid en Ankie:
    14 juni 2019
    Bedankt voor de felicitaties. We werden om 5.30 uur gewekt met telefoon van Moe van Dam 😀