Eerste dag in Vancouver

6 juni 2019 - Vancouver, Canada

Vannacht goed geslapen, waren wel erg vroeg wakker. Tot 6.00 uur in bed blijven liggen. Daarna opgestaan, gedoucht en ontbeten. Na het ontbijt gebeld met de camper verhuur om voor morgen een afspraak te maken. Om 9.00 uur uit het hotel vertrokken, we zijn gaan lopen richting haven. Onderweg een kopje koffie bij Starbucks gedronken, gingen bij een man aan tafel zitten en tijdje mee zitten praten. Was gezellig, hij vertelde dat het erg duur was om in de stad te wonen. Is eigenlijk ook alleen maar hoogbouw. Hierna doorgelopen naar fly over Canada, hier naar een 4D film gekeken. Was erg mooi, net of zelf over Canada vloog. In de haven lag een cruise schip van de Holland America Line, de Volendam 😀, verder veel dure jachten in de haven. Gingen ook veel watervliegtuigen voor een rondvlucht. Het was alleen erg bewolkt en regende af en toe een beetje, dus zal het zicht niet goed zijn geweest. Wij hebben dit niet gedaan. Gelopen naar Stanley park, was een fikse wandeling. Onderweg een pannenkoek gegeten in Dutch pancake house. In het Stanley park naar de totempalen gekeken. Terug gelopen via een andere weg, kwamen we langs Trump tower, wisten niet dat die hier ook was. Om 17.00 uur terug in hotel en daar een taxi besteld voor morgenochtend. Deze brengt ons naar een ander hotel waar een shuttle bus gaat naar het verhuur bedrijf. Na de hele dag lopen, zere voeten en nu even uitrusten op de kamer met een kopje koffie. Vanavond nog ergens wat eten, en dan naar bed.

We lezen dat het in Nederland erg slecht weer is, onweer en storm. Hopelijk gaat alles goed daar.

Heerlijke dag gehad!

1. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    6 juni 2019
    Maar even voor een goed begrip jullie JACHT🛥 lag toch ook in die haven?
    Zo heb ik het begrepen tot nu toe. Jullie hadden het telkens over een camper 🚐maar wij beginnen het te begrijpen.
    Wij zullen het niet verder vertellen😁😂
    Overigens hoe is het weer in Canada nu, hier is een heel ander verhaal geworden🌦🌧🌨🌩🌩🌩⚡⚡☔
  2. Jj Viskil:
    6 juni 2019
    Klinkt erg goed,liefs
  3. Jannet:
    7 juni 2019
    Klinkt goed, genieten op afstand mee! Kom maar door met de verhalen en foto’s 😎