Maandag 10 juni

11 juni 2019 - Whistler, Canada

Op de ferry kopje koffie gedronken, overtocht duurde 1,5 uur. Toen we van de boot gingen kwam een mevrouw naar ons toe die zei dat ze onder de indruk was dat Astrid zo’n camper aan het rijden was, 🤪 stoere vrouw!

Na de ferry nog zo,n 110 km rijden naar Whistler. Onderweg nog een stop gemaakt om de bergen te bekijken. Vol met sneeuw, mooi gezicht. Rond 13.00 uur op de camping en even lekker relaxen, het is tenslotte vakantie. Voor het eerst de korte broek aan.

Macaroni gegeten en na het eten even over de camping gelopen.

1. Jj Viskil:
    11 juni 2019
    Ik ben het met de mevrouw eens, stoere Astrid!!! Wat een mooie reis!!
  2. Mama:
    Wat een mooie reis al veel gezien het is hier nu dinsdagmorgen
    En ik ben net gedoucht en de regen komt met bakken naar beneden,met de Pinksteren was het nog wel aardig goed weer
    Vanmiddag met Wim en Geesje naar Groningen neem ik ze daarna mee uit eten ga nu een kopje koffie drinken,het is 10 uur groetjes mama.
  3. Moe:
    11 juni 2019
    Hoi ,na een stormachtige Pinksteren
    nu mooi weer hier ! Leuk om alle verhalen van jullie reis mee te lezen ! Met mij gaat het goed🏋 ! Veel plezier knuffel ☺️Moe