Dinsdag 11 juni

12 juni 2019 - Whistler, Canada

Na een goede nacht eerst heerlijk gedoucht en ontbeten. Daarna de vuilwatertanks geleegd van de camper, helaas ging dit niet helemaal goed 🙁 een te scherp bochtje en een rots geraakt. Schade, kleine deuk en trapje wil niet meer naar beneden. Gelukkig zijn we verzekert dus zal wel goed komen. Blijven we jong met grote stappen in en uitstappen. 😜

Even een kopje koffie voor de schrik en toen naar Whistler gelopen. Was nog wel een aardige tippel. Het is ineens bijna 30 graden dat is ook even wennen.

In Whistler met een gondel naar boven bij black comb, boven gekomen een prachtig uitzicht. We hebben hier wat gegeten. Zagen ook marmotten. Daarna met de volgende gondel peak to peak naar Whistler mountain. Hier waren in 2010 de olympische spelen. In Whistler waren alle ski onderdelen. Dus ook even bij de olympische ringen op de foto. Hierna terug met de gondel naar het centrum, onderweg zagen we onze eerste beer. Er werd vanaf de berg gefietst met speciale fietsen, ging een lift omhoog voor de fietsen, gaaf om te zien. We hebben ook nog skiërs gezien.

In het dorpje nog wat rondgelopen, ijsje gegeten en met de taxi terug naar de camping. Hier zagen we weer allemaal bekenden van eerdere campings. Gezellig hoor, lijkt net op “ we zijn er bijna” 😂😂😂😂 Even wat met elkaar drinken en ieder eigen glas mee, want de voorraad in de camper is beperkt.

Zitten hier veel eekhoorntjes op de camping, komen heel dichtbij.

1. Ronaldy:
    Hallo vrouwen wat een mooie verhalen en prachtige foto 's. Ik geniet mee. Liefs
  2. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    12 juni 2019
    Maar je weet toch dat je rotsen met rust moet laten! Een beer …..op de fiets... gezien lijkt ons geweldig. Zou ook een leuk speelmaatje voor Teun kunnen zijn, die heeft wel een erg grote …. als hij in de buurt van andere honden komt, nou ja honden zelf een kleintje die op hem afloopt, jaagt ie de schrik op het lijf met z'n grote …..! Maar ondertussen loopt de tijd door en zijn jullie er inderdaad bijna...want de 1e helft zit bijna op.
    20 Juni a.s. moeten onze voetbaldames tegen Canada spelen, wordt beslist geen makkie.
    Effe wat drinken..... en jeu de boule spelen, dat deden "zij" ook en nog fanatiek ook vooral de ladies, maar ja onder invloed van drank wordt je "soms" pittiger.
    Alles in Zwaanshoek o.k. groetjes van Teun en Victor en ons en tot horens,
  3. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    12 juni 2019
    Het bedoelde hondje was slechts 9 we ken oud maar raakte wel onder de indruk vaan Teun. Wij zeggen dan op zo'n moment effe een TEUNTJE lager...….Teun!
  4. Jj Viskil:
    12 juni 2019
    De verhalen zijn echt meegenieten!! Ga zo door .
  5. Mama:
    Hallo vakantiegangers,
    Hier is alles goed,jammer van de camper maar gelukkig hebben jullie niets jullie beleven heel veel als lk het zo lees.
    Ankie al vast gefeliciteerd met je verjaardag ik weet niet zeker of jullie dit wel ontvangen of ik het wel goed doe.
    Ook van Tom gefeliciteerd gr. Mama.
  6. Astrid en Ankie:
    13 juni 2019
    Dank je wel Ma en Tom. In Nederland ben ik al jarig, hier duurt het nog even. 🤪 ga het gewoon heel lang vieren.

Teun kan inderdaad aardig van zich laten horen, dacht misschien dat hij bij jullie wel een Teuntje lager ging zingen, maar nee dus😂😂

Het jeu de boule laten welaan ons voorbij gaan, niet echt ons ding.

De voetbal vrouwen doen het tot nu toe nog goed, gaat vast goed komen.

Voor iedereen een fijne nacht en dag verder.