Zondag 9 juni

10 juni 2019 - Nanaimo D, Canada

Vanochtend op tijd vertrokken. We hebben eerst een wandeling gemaakt in Rimpark en naar de atlantische oceaan gelopen. Hierna verder met de reis. Vandaag 180 km voor de boeg, lijkt niet ver maar kost de nodige tijd door de hoogteverschillen en bochtige wegen. Er waren ook werkzaamheden waar we 3 kwartier moesten wachten. Prachtige uitzichten, ergens onderweg wat gegeten en een kopje koffie gezet. Dat is toch wel erg leuk 🍮

Onderweg nog gestopt bij een Walmart en ons even uitgeleefd. Leuke dingen gekocht.

Daarna verder onze reis vervolgd en om 15.30 uur bij de camping. Lekker op tijd deze keer, is wel fijn.

Astrid is even aan het douchen nu en ik zit bij de receptie verslag bij te werken.

We blijven hier 1 nacht en morgen gaan we weer met de ferry naar het vast land.

1. Eefke&Wim, Teun & Victor:
    10 juni 2019
    Wat een avonturen en vooral de bezoekjes aan de Walmart helemaal te gek. Nog een geluk dat de werkzaamheden slechts 45 minuten duurden, je zal maar al die tijd in de wachtrij staan. Nog een duik in de Atlantische Oceaan genomen ? Hier in Zwaanshoek alles OK Teun en Victor vinden het helemaal te gek. Zondag weer eens een droge zonnige dag en de omgeving een beetje bekeken, Haarlem en de Liede etc. mooi al die molens en al die vreemde grote "vogels"in de lucht.
    Tot zover Zwaanshoek alles OK en de groetjes van ons en een poot van Teun en Victor.
  2. Jj Viskil:
    10 juni 2019
    Van alle fronten leuk en goed nieuws,..op naar nieuwe avonturen!!
  3. Jannet:
    10 juni 2019
    Klinkt goed allemaal zeg! Enne.... de walmart.... das al helemaal leuk!
  4. Mama:
    10 juni 2019
    Fijn dat het allemaal goed gaat jullie hebben al heel wat gezien.
    Hier is alles goed vandaag rustig aan gedaan ik was wel erg moe van de reis naar denhaag morgenmiddag naar groninge
  5. Mama:
    10 juni 2019
    Hier is alles goed vandaag rustig aan gedaan was wel erg moe van de reis naar denhaag morgenmiddag naar Groningen
    Dikke kus mama.
  6. Astrid en Ankie:
    10 juni 2019
    We hebben niet in de Atlantische oceaan gezwommen, veel te veel water 😂😂

Gelukkig iets mooier weer, zijn de fietsen toch niet voor niets mee.

We wachten op een vestiging van de Wallmart in Nederland 🤪